niedziela, 18 czerwca 2017

Co czyta Kobieta na Wsi?

No właśnie co? Już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie post analizujący dostępną na rynku prasę związaną z wiejskim wątkiem przewodnim. Osobiście mam kilka tytułów, po które sięgam regularnie, część ich prenumeruję, część wypożyczam z biblioteki, a niektóre pozyskuję od siostry i od sąsiadki. Zazwyczaj jest to prasa o różnorodnej tematyce - czasem tylko kobieca, czasem ogrodnicza, a czasem po prostu publicystyka. W tym wpisie przedstawiam jednak tytuły, które są związane z życiem na wsi - co prawda w różnych odsłonach ale zdecydowanie z wsią w tle.

Chciałabym poniżej przedstawić Wam kilka tytułów, które być może już znacie. Mam też małą nadzieję, że na mojej liście odkryjecie również nowe propozycje, z których dotychczas nie korzystałyście. Od razu dodam, że kolejność poleceń jest przypadkowa. Lista mogłaby być również dłuższa, gdyż jest sporo magazynów skoncentrowanych na jednym wątku przewodnim ale takie propozycje dziś pomijam.

1. "Mój piękny ogród"
2. "Sielskie Życie"

3. "Weranda country"

4. "Sielska kuchnia"

5. "Gospodyni"

6. "Gazeta Sołecka"
7. "Hasło ogrodnicze"
8. "Rośliny ozdobne"

9. "Sad nowoczesny"
10. "Agrotechnika"

11. "Przepis na ogród"

12. "Magnolia"

Będę wdzięczna za podzielenie się w komentarzach, tytułami, po które Wy najbardziej lubicie sięgać - może będą to również dla mnie nowe inspiracje. 
Z pozdrowieniem, 
KnW.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz