czwartek, 4 stycznia 2018

Rezygnuję z reklamówek!

Przeanalizowałam. Przeliczyłam. Poczytałam. Podjęłam decyzję. Koniec z foliowymi reklamówkami! Do możliwe maksymalnego zrezygnowania z nich zachęciło mnie kilka faktów związanych z ich używaniem. Powody są zarówno ekonomiczne, środowiskowe jak i osobiste. 
Zapewne zapytasz - ale co konkretnie? Poniżej masz odpowiedź. 

1. Od 1 stycznia 2018 r. każda reklamówka foliowa kosztuje min. 0,25 gr.
2. Jak dowodzą fakty badawcze - każdą foliówkę używamy tylko 25 minut.
3. Rozkład takiej reklamówki wynosi aż 500 lat!
4. Statystyczny Polak korzysta aż z 400 sztuk reklamówek rocznie.
5. Przez uduszenie foliówkami rocznie ginie na świecie ponad 1 mln zwierząt.
6. W Europie co minutę wyrzuca się 190 tys. reklamówek.
7. W Polsce rocznie zużywamy  11 mld. reklamówek.
8. Z tego tylko 7% trafia do recyklingu.
9. Rezygnując z foliówek można zaoszczędzić pieniądze.
10. Płócienne, ekoligiczne i papierowe torby są naprawdę super!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz