wtorek, 10 października 2017

www.kobietanawsi.pl ma już rok!

Minął rok odkąd pojawił się TU mój pierwszy wpis. 
Pamiętacie go? :-)
Pomimo upływu roku, zebranie się do napisania dzisiejszego postu zajęło mi chwilę czasu. Ta chwila trwała kilka wieczorów... spędzonych z laptopem (nie polecam! :). Zaczynałam pisać i szybko kończyłam. Szukałam dobrej formy, by podzielić się z Wami refleksją związaną z tym czasem. Natchnienie przyszło o 4:05 rano (wcześniej być nie mogło! :-)) ale przecież każda pora jest dobra by pojawił się nowy wpis. Tak więc zaczynamy...
Chcę podzielić się z Wami tym co działo się na blogu przez ten rok. Pierwszy rok bloga www.kobietanawsi.pl był dla mnie wyzwaniem. Pomimo upływu czasu doskonale pamiętam, moment, w którym postanowiłam napisać pierwszy wpis. Miałam wtedy milion wątpliwości, sto pomysłów i wizji, jak to wszystko ma wyglądać. Pomimo, że blog ma już rok i pojawiło się na nim całkiem sporo wpisów, to pomysłów nie ubyło ale wątpliwości też nie brakuje. Za każdym razem, gdy decyduję się na to by co tu napisać, chcę aby było to dla Was pożyteczne i interesujące. Marzę o tym, by ten blog był dla Was miejscem inspiracji, a także aktywatorem do podejmowania inicjatyw na rzecz wsi. Chcę też abyście znajdowały tu informacje o różnorodnych wydarzeniach skierowanych do mieszkańców wsi, chcę abyście mogli poznać interesujące kobiety, które tworzą i zmieniają polskie wsie. Zależy mi także na tym abyście zaglądając tu zainspirowały się kulinarnie, artystycznie i społecznie. Pamiętajcie, że wszystko to co się tu pojawia jest dla Was ale też nie zapominajcie, o tym, że bez Was nie będzie tego miejsca. Wasze wizyty tutaj są dla mnie najlepszym motywatorem do tego by rozwijać to miejsce. 

Po pierwszym roku blogowania wiem, że mam dla kogo pisać i to jest najlepszy prezent urodzinowy dla moich działań. Korzystając z okazji chcę zaprosić Was do konkursu, który pojawił się kilka dni temu na moim facebookowym profilu https://www.facebook.com/kobietanawsi/ Osoba, która zostanie wylosowana wygra super naturalne nagrody :-) także zachęcam Was do polubienia tego profilu na FB i do udziału w tej urodzinowej zabawie. Czas macie do niedzieli 15 października. O godz. 12:00 zamykamy udostępnianie. Obiecuję, że nagranie z losowania, pojawi się na https://www.facebook.com/kobietanawsi/

Korzystając z okazji, że www.kobietanawsi.pl skończyła już rok mam też dla Was odrobinę statystyki. Jako socjolożka nie mogę sobie odpuścić podzielenia się z Wami kilkoma faktami:

- przez 12 miesięcy kobietanawsi.pl odnotowała 26 000 odwiedzin (brawo Wy!)
- pojawiło się tu 78 wpisów;
- największą liczbę odwiedzin odnotowano w marcu 2017 r.
- największą popularnością cieszył się TEN wpis (Gosiu, gratuluję!)
- na bloga zaglądają ludzie żyjący w: całej Europie, obu Amerykach i Rosji;
- najwięcej osób trafia na bloga poprzez https://www.facebook.com/kobietanawsi/
- 70% odwiedzających bloga korzysta z systemu Android i przeglądarek Chrome :-)

Te liczby to jeszcze nie mistrzostwo świata... ale spokojnie, nie o nie tu chodzi. Zdecydowanie bardziej liczy się dla mnie Wasze TU i TERAZ. To ono stanowi cały sens tego działania. Tyle w temacie.

Wychodząc w swoim życiu, z założenia, że dobrze jest podsumować to co minione, jak również zaplanować to co może się jeszcze zdarzyć, mam nadzieję, że na drugie urodziny liczba odbiorców www.kobietanawsi.pl zwiększy się przynajmniej trzykrotnie. Pomożecie?! :-)

Serdeczności dla Was ślę!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz