poniedziałek, 3 października 2016

WwW czyli Witam we Wsi!

Witam bardzo serdecznie na moim blogu, którego treść będzie skupiona wokół Kobiet i dla Kobiet. Tych bardziej i mniej wiejskich. Podjęłam się tej inicjatywy ponieważ w sieci brakuje przestrzeni pokazującej życie kobiet na wsi. A najczęściej jest ono zupełnie inne niż może się powszechnie wydawać. w Kobietach wiejskich (miejskich też) tkwi wielka moc i potencjał dlatego też chcę się tym wszystkim podzielić!

Od dzisiaj będę tu prezentowała:

- sylwetki kobiet, które pracują na wsi, a także tych z miasta, które pracują na rzecz tych ze wsi

- wiejskie aktywistki - kobiety niepokorne i BARDZO aktywne!

- wytwory i przetwory kobiet (pyszne, piękne, naturalne)

- inspiracje prosto z wiejskiego podwórka (dzieła i rękodzieła)

- możliwości rozwoju dla kobiet (osobistego i zawodowego)

- pomysły na działania na wsi (na te małe i bardzo duże też)

- ciekawostki pro kobiece z kraju i ze świata (oczywiście te związane z wsią)

... i oczywiście moje osobiste inicjatywy, które od kilku już lat tworzę z Kobietami i dla Kobiet.

Tyle i tylko tyle słowem wstępu...



a już w najbliższym poście znajdziecie wpis o moich wiejskich - aktywnych początkach...

2 komentarze:

  1. Super pomysł! Brakowało mi właśnie takiego miejsca w internecie. :) Sama też kiedyś rozważałam założenie bloga o podobnej tematyce, ale jednak zdecydowałam się podążyć w trochę innym kierunku (chociaż o wsi też często piszę). Będę śledzić na bieżąco i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. To dopiero początki misji, którą mam zamiar tu realizować. Oczywiście www.kobietaipasja.pl będzie kolejnym miejscem, które będę z przyjemnością odwiedzać.

      Usuń