środa, 13 grudnia 2017

Refleksje po_kongresowe...

Kongres. Kongres. Kongres. Tak w ostatnim czasie wyglądały moje posty na Facebooku. Z każdej strony przypominałam Wam i informowałam o tym kobiecym, wiejskim spotkaniu. Po czterech dniach po tym wydarzeniu mogę stwierdzić, że było warto. Cieszę się, że spotkałam tam wiele Czytelniczek tego bloga. Cieszę się, że spotkałam tam WAS. Tym bardziej jest mi miło, że ponad 100 kobiet zechciało przyozdobić się naklejką ściśle związaną z kobietą na wsi. Za co serdecznie Wam dziękuję. 
Całe spotkanie podsumować mogę tak:
- duża frekwencja
- nowe, ciekawe pomysły
- przestrzeń do dzielenia się wiedzą
- nowe kontakty
- inspiracje dotyczące działalności społecznej
- piękne rękodzieło
- pyszne, tradycyjne jedzenie
- 100% zaangażowania
- odwaga i chęć dzielenia się spostrzerzeniami 
- dużo edukacji i praktycznej wiedzy
- całodzienny dialog
- tradycja, ludowość i nowoczesność
- muzyka, energia i radość oraz...
PIĘKNO. DUŻO PIĘKNA.

Dziękuję Wam za ten wspaniały czas. Dziękuję za każdą chwilę rozmowy. Dziękuję za otwartość. A także gratuluję Związkowi Rolników Kółek i Organizacji Rolniczych za podjęcie się zorganizowania tego spotkania. Mam nadzieję, że to dopiero początek...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz